Nothing in the world compares to the feelings that we share, so not fair

Har haft en sån himla bra dag. Efter frukosten stack jag och pappa iväg för att övningsköra. Vi körde genom Sjuntorp till Velanda och sedan hem igen. Så himla kul! Fick dock kärringstopp några gånger, och en av gångerna så hade jag en bil bakom mig. Lagom kul sådär haha. Men det fixade sig!
 
Har även hunnit plugga och fika med farmor och farfar. Vid sex stack jag, mamma och Ullrika iväg till gymmet en snabbis vilket var hur gött som helst. Ligger nu nyduschad i min renbäddade säng vilket är super skönt. Strax börjar AMA så det ska jag kolla på och sedan ska jag sova. Hoppas ni haft en super mysig söndag, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0