Growing up beside you

Weheartit.
 
Gårkvällen spenderade jag hemma hos S där vi två och Moa kollade på film. Sedan kollade vi på Portkod 1321 (vet inte hur många gånger jag sett alla avsnitt nu alltså haha, helt beroende) och sen gick vi och la oss. Jag och S låg och pratade halva natten, så himla skönt att kunna prata av sig lite. Min fina tjej, hon förstår mig så bra.
 
Pappa kom och hämtade mig vid 11 i morse och när jag kom hem satte vi oss och fikade och firade pappsen. Pussade och kramade även på Bendji då jag saknat honom så himla mycket.
 
Nu ska jag sätta fart med pluggningen, puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så glad att jag har dig bästis, love you <3<3

Svar: desamma bästa! love you too<3<3
Ebba

2012-11-11 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0