Stockholmsresan i bilder

Tisdag 26/6. Lunchade på Subway och åkte sedan till Söder för att leta efter Dannys mammas lägenhet. Vi hittade den och Klara var överlycklig.
Vi åkte sedan till Hötorget för att kolla på bio. Vi kollade på LOL vilket var en jäkligt bra film :)
 
Onsdag 27/6.  My super sweet sixteen. Vaknade av att pappa sjungde för mig och gav mig muffins. Jag och Klara åt sedan frukost och jag fick detta fina paketet av henne.
 
Efter det att vi fixat oss så åkte vi in till stan där vi träffade på både Sid(?) och Molly Sandén.
Till lunch åt vi Caesarsallad på Coffeehouse by George. Äter alltid där när jag är i Stockholm, deras sallader är så jäkla goda!
kl
Vi åkte sedan till Humlegården där vi fikade och hade det jätte mysigt. Blev en hel del skratt alltså! :)
Vi mötte sedan upp pappa för middag och även då fick det bli Caesarsallad. Man fyller ju bara år en gång om året menar jag.
Efter middagen gick vi alla tre till bion för att se Snow white and the huntsman. Ganska seg film men annars helt ok. Åkte sedan hem till lägenheten och somnade nästan med en gång.
Torsdag 28/6. Vi hade faktiskt tänkt hinna med en hel del innan vi skulle åka hem, men vi var så jäkla trötta så vi sov till 12 ungefär och sedan var det bara att städa och stressa in till centralen.
 
Har haft så jäkla kul och detta var en av mina absolut bästa födelsedagar någonsin. Så himla lycklig! :)
Ska försöka ta kort på allt jag fick i födelsedagspresent och visa er de sedan. PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0