MTV WORLD STAGE







Gårdagen alltså. 50.000 människor var samlade på Götaplatsen och jag och mina fina vänner var en del av det hela. Vi stod längst fram till höger om scenen så vi hade grymt bra platser. Det var alltså Tove Styrke, Loreen, B.o.B och Nelly Furtado som uppträdde. Tove var lite seg men annars helt okej, Loreen rockade placet med Euphoria & Nelly Furtado var inte alls bra. Men B.o.B mina kära läsare... STÖRT är nog det enda ordet som kan förklara hans framträdande. ALLA sjöng, hoppade, dansade och skrek. Det kändes som om att mina knän skulle gå sönder vilken sekund som helst och min hals gjorde ont, men jag körde på ändå. Ni som inte var där missade någonting stort är det enda jag kan säga.

Skulle egentligen stannat i Göteborg över natten men planerna ändrades och jag tog bussen hem med de andra. Bussresan bjöd på så mycket skratt så att magen gjorde ont och tårarna rann. Älskar mina fina vänner!

Ska försöka lägga upp några videoklipp strax från gårdagen, så håll utkik! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0