Every time you're near I feel like I’m in heaven, feeling high

8 sanningar
- Jag är förmodligen världens lataste person haha
- När jag var yngre trodde jag de bästa om alla och litade på allt levande, vilket slutade med att jag blev väldigt sårad och sviken. Har därför jätte svårt att lita på folk nu.
- Jag klarar inte av folk som säger att dom hatar vissa kändisar osv. Till exempel Justin, har lust att mörda varenda människa som säger något ont om honom.
- Jag tycker att tatueringar är något av det finaste som finns och längtar som bare den tills jag fyller 18 och får göra min första. (ni kan ju gissa hur många liter jag dreglar när justin visar upp sina tatueringar)
- Jag har seriöst världens torraste humor. Skrattar åt vad som helst, haha.
- Jag vill flytta till USA då jag inte alls tycker om Sverige
- Jag klarar knappt av att äta kassler då jag tycker det är skit äckligt rent ut sagt.
- Jag är så stört svartsjuk/avundsjuk så de finns inte
 
7 favoritfilmer
- Never Say Never (såklart, haha)
- The devil wears prada
- Sex and the city
- Sex and the city 2
- Abduction
- Dirty Dancing
- She's the man
 
6 sexigaste killarna
- Justin Bieber♥
- Ryan Good
- Marlon Teixeira
- Francisco Lachowski
- Douglas Booth
- Cam Gigandet
 
5 bästa serierna
- Cougar Town
- Pretty Little Liars
- The Big Bang Theory
- Gossip Girl
- The O.C.
 
4 vackraste kvinnorna
- Selena Gomez
- Carin Morris
- Kim Kardashian
- Megan Fox
3 bästa böckerna
- First Step 2 Forever: My Story /Justin Bieber
- Elsas mode
- Elsas värld
 
2 bästa bloggarna
- http://justindrewbieber.blogg.se/
- http://highersounds.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0