Bon bon (we no speak americano)



Här ovan ser ni mina och mammas bakverk, insåg nu när jag laddade upp bilderna hur äckliga dom ser ut haha men det var dom icke! Vi bakade även en halloncheesecake som jag aldrig fick något kort på, och sen gjorde vi tacos till la familia. Hur mysigt som helst!
Sitter för tillfället och lyssnar på min partyplaylist, har en liten fest med mig själv. Låter ju ganska tråkigt, men de är de inte. Sitter och headbangar (eller inte), ok de är väl rätt tråkigt då. Men musiken är bra!

Har tidsintällt två collage till er med grymma saker som jag mer än gärna velat ha i min garderob. Det första kommer i morgon och det andra på söndag. Dör lite vad snygga saker det finns.

Kommentarer
Postat av: Klara

Det är inte bara, för det är så jäääävla gött och bara vara hemma ibland!!!!!!! ;);):):);)<3

2012-01-27 @ 21:41:39
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0