Baby I hear melodies when your heart beats



Kan inte riktigt beskriva hur mycket Justin och hans musik betyder för mig. Hur han alltid kan få mig att le. Jag kommer stötta honom till 110% no matter what. Justin är en sån himla fin person och att folk ''hatar'' honom säger mer om dom än honom. Justin älskar oss lika mycket som vi älskar honom, vilket han visar i allt han gör. Jag är så stolt över att vara en belieber, och jag kommer alltid vara det. #FAMILY

Förutom att vara en trogen Belieber (som suttit och gråtit av lycka/glädje i flera timmar pga honom) så har jag så mycket i huvudet för tillfället. Har hamnat lite ur balans och därför har jag knappt någonting intressant från mitt liv till er. Men jag mår bra i alla fall. I morgon har vi vårat första nationella prov, kan hända att jag står med ena foten utanför för att jag är stressad inför det. Jaja, mitt liv rullar på i alla fall. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Right back at ya, snyggfia!!! Will do, puss på dig <3<3

2012-02-06 @ 20:25:23
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0