Utmaning

Blev utmanad av Sarah - www.sarqh.blogg.se

1. Lista tre av dina favoritband.
Hm, LMFAO är det enda bandet som är något av en ''favorit''. Sedan har jag bara Justin Bieber som favoritartist.

2. Vad vad det senaste du unnade dig och varför?
Naturgodis igår för att jag hade fått feber ännu en gång och tyckte synd om mig själv, haha.
3. Du skriver en bok - vad blir titeln?
Haha ingen aning.
4. Om du hade möjligheten att gå tillbaka i tiden och göra om en dag i ditt liv, vilken dag skulle det vara och vad skulle du göra annorlunda?
Jag hade gått på min gammelfarmors kalas i stället för att vara ute med mina vänner. Det visade sig att det kalaset blev hennes sista.
5. Du är peppad, glad och livet är på topp. Vilken låt lyssnar du på?
Far East Movement ft. Justin Bieber - Live my life! :)
6. Vinter resten av ditt liv eller aldrig mer få prata engelska?
Åh herre vad svårt. Men förmodligen vinter resten av mitt liv.
7. Favoritveckodag, och varför?
Lördag! För att man är ledig haha.
8. Har du någon tvångstanke? Berätta.
MÅSTE kolla Justins twitter flera gånger om dagen, får panik annars. haha
9. Senast pinsamma saken du gjorde?
Haha kommer inte ihåg ;P
10. Har du en konstig egenskap, ifall ja, vad?
Säkert flera, kommer inte på någon nu dock haha.
11. Tre grejer du tycker om med dig själv?
Mina ögon och that's it.

Egentligen ska man utmana andra folk och skriva nya frågor men då jag är alldeles för lat för de så får helt enkelt ni som är uttråkade ta frågorna här ovan och sedan föra trenden vidare. Puss!
Regler hittar ni här: http://blog.beyondretro.com/swedish/2012/04/24/bloggutmaning-deluxe-louise-vill-veta-konstiga-saker-om-beyond-retro/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0