So why do I try, I know I’m gonna fall down










''I thought I could fly, so why did I drown?''
Hundratals olika tankar spökar, mardrömmar besöker mig om nätterna och annars har jag fullt upp med att försöka få livet att flyta på trotts att jag har ena foten utanför.
Igår var jag och kollade på när mitt fina lag vann över TBIS med 2-0, jag var stolt, skrattade och var glad. Kom hem till en nybäddad säng som min underbara mamma fixat åt mig och somnade rätt fort. Vaknade vid 04:45 och kunde inte somna om. Lång dag med andra ord. Ska hoppa in i duschen fort och sedan döda några timmar genom att välkomna mardrömmarna. Där slipper jag i alla fall tänka.
Godnatt fina ni♥


Kommentarer
Postat av: Aleex :D

<3

2011-09-12 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0