Livet är soft

Helgalen fredagskväll. Drog mig hem till Klanghen så fort jag publicerat de senaste inlägget, vi hade de sådär galet nice som bara vi två kan ha. Hur underbart som helst!! Sedan kom även Alexander dit så de va helgalet. Gick ut och mötte Lollo & Klara, skrattade som tusan och sedan drog jag med L & K hem till Lollo. Vi kollade på Water for elephants, skrattade och hade de mysigt. Drog mig sedan hemåt, har ätit gott och kollat på Idol med min mysiga familj. Blir lika glad varje gång lilla Bendji kommer springades emot mig och pussar mig som bare den. Åh mys!! Har en hel bunt med bilder från kvällen men dom är tyvär inte bloggbara ;) Nä men nu ska jag dra en film och mysa ihjäl mig med min stora mysiga säng. Måste bara säga att jag har så underbara vänner så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och jo men visst bråkar vi men jag älskar er alla oavsett allting jag säger och ni vet om det. Puss

Kommentarer
Postat av: lollz

loveyooooou! <3

2011-10-01 @ 00:09:37
Postat av: Klara

sv; haha söt du är Ebbis :* <3

2011-10-01 @ 11:30:22
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0