När alla löv har fallit

Måste ge er ett riktigt blogginlägg snart i stället för massa dåliga från mobilen. Men har lixom inte tid. Sara har varit här idag, jag har pluggat och sedan har vi dampat. As usual. Hon åkte hem och då pluggade jag igen tills det att Alexander ringde och då drog jag mig utåt för att hänga med honom och Mattias är någon timma. Trevlig kväll alltså. För övrigt så har min mobil fått ryck så massor av bilder har försvunnit. Vill gråta lite men hinner inte. Därför får ni en bild på Mattias moppe från förut. Har ingen koll på om det är Mattias eller Alex som är fotograf, men ja. Kan garantera att de inte är jag i alla fall. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0