1 maj


Today was the day. Vaknade upp döförkyld så övervägde en smula att dra täcket över huvudet och skita i kyrkan. Men jag fick knö mig förbi Hanna (och försöka att inte väcka henne) och så gick jag ner och käkade både pollentabletter, alvedon och halstabletter. Vart aldrig helt okej men tillräckligt mycket för att få på mig smink och klänning och Hanna fixade mitt hår. Vid halv ett någon gång kom Elin och Klangh hit och vi åkte till kyrkan. Vi var 14 nervösa konfirmander (vissa mer än andra) som övade och jag dog lite smått när klockan närmade sig 2. Men allt gick prima förutom att jag glömde bort att sjunga när vi skulle göra det och jag trodde jag skulle svimma en stund, men annars så! Blev inte heller grön i pannan vilket var ett stort plus. Åkte hem där den närmsta släkten var + Hanna så vi käkade gott och sedan vart det tårta. Fick mycket fint och var en glad tjej.
Efter ett tag drog jag på mig jeans, tröja och conversen i stället för klänningen och mormor körde mig, Hanna och Lollo till Ström där vi mötte upp Klangh, Persson och Maja. Vi kollade lite smått på killarnas match tills dess att jag frös halvt ihjäl och då knallade jag hemåt.
Har gått igenom alla grejer jag fått och funderar på om jag ska handla grejer för pengarna eller om jag ska spara dom. Svårt val alltså, haha. I morgon väntar skolan så jag ska försöka få mig lite sömn nu!

Bilder från konfan kommer så fort jag fått in dom i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0