Vårsol

Äntligen är det vååååår!!! Efter det att jag och Malin gått runt och sagt så hela dagen kom vi på att det förmodligen kommer snöa om bara några dagar bara för att göra oss besvikna haha. Men nu hoppas vi att solen är här för att stanna! Kom nyss hem och ska alldeles strax sätta fart med pluggningen fort innan träningen. Har så fruktansvärt mycket att göra.. Längtar till fredag!
Och min blogg kommer bli bättre.. så fort det har lugnat sig med saker och jag har orken att bry mig lite mer i stället för att bara skriva tråkiga saker. Idag är jag i alla fall glad, på grund av vädret och mina fina vänner!
Ha en fortsatt bra dag! :D

Var så glad förut pga solen så jag tänkte fira in våren med att gå till lagret i bara maybe-tishan. Jag frös som satan i skuggan, men i solen var det inte så farligt så fort det inte blåste! Wiiiihoo snart är sommaren här! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0