9 juni 2011


Bild på Hannisen någon gång i maj när vi var i slottsparken mitt i natten.
Idag skulle vi egentligen ha ''friluftsdag'' då vi åttor skulle orientera på Ström och Högstorp. Vid åtta började jag, Elin och Hanna gå mot Ström i spöregn och när vi väl var framme värkte våra fötter och knän. Satt i ungefär 5-10 minuter och pratade med en söt liten gubbe tills det att vi fick veta att det blivit inställt så vi skulle gå till skolan. Där skulle vi se på film tills klockan blev 11 vilket var såå onödigt så jag och Hanna gick hem till mig. Kvart över nio var vi alltså här när vi egentligen skulle slutat 1. Jag som verkligen hatar orientering klagar inte, men fy fan vad onödigt att ens gå upp idag alltså. Nu ska jag och Hanna göra oss milkshake för att trösta oss med att vi gått i spöregnet HELT I ONÖDAN.
MVH trött/arg tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0