1, 30 och allt däremellan

1 – Presentera mig själv. 
2 – Mina föräldrar.
3 – Mina syskon.
4 – Min första kärlek.
5 – Det här åt jag idag.
6 – Min bästa vän.
7 – Min dag.
8 - Det här hade jag på mig idag.
9 – Min sysselsättning.
10 – Vad är kärlek.
11 – I mina fickor.
12 – Den här veckan.
13 – Mina drömmar.
14 – Min första kompis.
15 – Min favoritfödelsedag.
16 – Den här månaden.
17 – Mitt husdjur.
18 – Det här får mig att må bättre.
19 – Det här får mig att gråta. 
20 – Min favoritplats.
21 – Mina rädslor.
22 – Det här saknar jag.
23 - En semester.
24 - Mitt rum.
25 – Mina ambitioner.
26 - Min sport.
27 - Något om min barndom.
28 - Vad ser jag fram emot just nu.
29 - Det värsta som har hänt mig.
30 - Studenten.

Presentera mig själv? Jaha. Jag heter Ebba Louise Axén och bor i Lilla Edet vilket ligger någonstans mellan Göteborg och Trollhättan. En skithåla om du frågar mig. Jag föddes den 27 Juni 1996 i Uddevalla och är alltså 14 år. Jag har jävligt mycket inom mig, vilket resulterar i att jag kan prata väldigt mycket. Men, jag är väldigt osäker på mig själv och kan därför bara sitta helt tyst vilket får folk att uppfatta mig som blyg och tråkig. Jag brukar ofta skriva väldigt mycket, för att få ur mig så mycket som möjligt så jag slipper gå och grubbla över onödiga saker. Hm, vad finns det mer att säga? Jag dömer människor väldigt fort (fastän jag försöker att inte göra det). Jag har haft väldiga humörsvängningar och kan fortfarande ha det ibland. Ena stunden sitter jag och skrattar så jag får ont i magen och bara några minuter senare kan jag få en klump i magen och bara vilja sjunka genom jorden samtidigt som det ringer tusen tårar nedför mina kinder. Jag är en typisk ''slösa-människa'' vilket innebär att jag köper grejer för mina pengar lika fort som jag fått dom i min hand. Jag försöker spara men så ser jag lite grejer och tänker ''men åååh, denna var ju söt! äsch, den kostar ju inte så mycket så det gör ju ingenting om jag bara lägger lite pengar på denna..''. ja, så brukar det oftast låta. Om man går tillbaka till grundinformationen så spelar jag fotboll vilket jag har gjort i kanske 6-7 (?) år. Världens underbaraste sport och jag har inga planer alls på att sluta. När jag var två år fick jag astma vilket jag har levt med sen dess, och det funkar hyfsat bra. Mitt liv rullar på och jag behöver bara ta min astmamedecin när jag spelar fotboll eller är förkyld. Så då har jag förklarat den biten. Jag älskar djur, nästan alla djur faktiskt. Förutom katter och t.ex. ormar, spindlar och andra äckliga kryp. ''Katter?'' tänker ni då, och ja. Katter. Finns en enda katt jag kan kela med och det är Madelenes, men jag är ändå jävligt rädd för den. Hoppar den upp i mitt knä får jag panik och ber Madde ta ner henne. Men hon är mycket söt ändå, och jag gillar henne! Förutom då när hon hoppar upp i mitt knä. Jaja, to much information? Vilket ni säkert har märkt (och om ni inte har gjort de än så lär ni märka det) så har jag väldigt svårt att sluta skriva när jag väl har börjat. Nä, nu vet jag faktiskt inte så mycket mer. Jag älskar musik och att resa! Hehe. Over and out ;)
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0