Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här


Gamla bilder på en brunhårig Ebba.

Efter solariumet har jag ätit mängder med pepparkakor, haft ett väldigt intressant samtal med bästis i telefonen och kollat på senaste avsnittet av julkalendern. Sitter för tillfället och lyssnar på Melissa Horn, perfekt när man har sådär lite hjärtesorg och vill gråta lite. Nej ni behöver inte vara oroliga, men min kropp är inte riktigt van vid att vara så glad som jag varit de senaste så jag måste gråta lite. Hehe inte mer med det, jo kanske lite men ingenting att haka upp sig på. Jag mår för det mesta prima, så bra att jag faktiskt ler lite genom tårarna.
Hade tänkt att lyssna på några mer låtar av bästa Melissa innan jag tar tag i pluggningen och sedan tar en dusch. Puss!

Kommentarer
Postat av: Aleex :D

KUUl säger vi :D <3

2011-12-05 @ 19:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0