And when I say ''jump'', you say ''how high?''












Idag åkte jag och 11 fina släktingar (och då var ändå inte alla ur den sidan av släkten med) ut till Kungshamn för att bada. Efter det åkte vi ut till Hunnebostrand där vi åt på restaurang och lekte i solen. Hur mysigt som helst!! Alla var glada så det var toppen. Jag, mamma och Anna åkte sedan till Torp för att shoppa lite, hittade dock ingenting så det var ju synd. 

När jag vart hemkommen så kom Sara hit, vi gick och mötte Elin och sedan pallrade vi oss hem till Madelene. Sedan kom min fina mamma och hämtade oss och körde hem till mig. Där tjockade vi oss lite med kinamat (ok, mest jag) och sedan har vi mest suttit på mitt rum och pratat och lyssnat på musik.

Hade tänkt lämna över datorn till Sara nu, och om jag känner henne rätt så lär hon blogga. www.saraseliin.blogg.se är adressen! Check it out biiiitcheeesss. Haha ne men aa, do it :)

Sedan ska jag och Sarisan krypa ner i min goa säng för att kolla på The Killing hela natten. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0