@ Kontoret

Fick bli lite snabb shopping på hötorget eftersom jag bara skulle ha lite småsaker från Indiska. Efter en helg med spring i affärer är mina pengar slut och det känns riktigt jobbigt eftersom det fortfarande är riktigt mycket jag vill ha. Har i alla fall sagt hejdå till mamma och Anna som nu sitter på tåget hem mot Lilla Edet. Jag och pappa är på kontoret, han sitter i möte och jag sitter och sörplar oboy och lyssnar på musik.



Har centralen precis nedanför så jag sitter och spanar på folk som går förbi hela tiden haha!

Den del av kontoret där jag sitter nu. Och min webbkamera suger så man ser ju inte så mycket, men det är skitfint här!

Nä nu tog min oboy slut så jag ska springa och hämta lite mer ;)
(Dom har nån slags maskin som gör äckligt god oboy, man blir fan beroende!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0