7 Juli 2010

Hey :D
Sitter på tåget nu, åkte från Stockholm 10 över 5, är framme i Göteborg ungefär 7 - halv 8.
Har gått i massor av affärer idag men inte köpt någinting, letat efter en väska men ingen jäkla affär har den som jag vill ha. Hittade ett par solglasögon inne på Monki som jag ville ha, för en gångs skull fanns det ett par som passade mitt lilla huvud haha. Men hann aldrig gå in och köpa dom idag så får väll kolla på det sen i Skåne.
Anyway efter att ha gått i flera miljoner affärer gick jag och min söta lillasyster till Pong, min favorit resturang :D
Så jäkla gott! Hehe.

Nu ska jag sätta mig och halvsova och lyssna på musik.
Hörs när jag kommer hem, eller i morgon bitti.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0