Står och skriker ditt namn


Vet inte om det är mina tankar som spökar eller om det är jag som är ett vrak. Antar att det är lite av både. Någon sa att det är okej att tappa fotfästet ibland, men när har man överskridit okej? Vad gör man då? Så många frågor och så lite svar. Tappade bort mig själv någonstans på vägen upp. Eller var det ner? Och som så många gånger förr är jag alldeles för snäll för mitt eget bästa. När jag ska lära mig? Trött på idioter som gör allt för att förstöra. Trött på allt. Låt mig sova då.

Kommentarer
Postat av: Klara

Älskade hjärtat, du vet vart du har mig. Tveka inte, släng bara iväg ett sms om du vill träffas eller prata <3

2012-05-18 @ 22:09:25
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0