Love letter to japan


''Don't worry about what people think, they don't do it very often.''

Har vilat upp mig det sista idag så i morgon blir det skolan för min del. Ska på ett sätt bli skönt att få börja med inlämningar osv, ju mer jag får gjort desto mindre har jag kvar av grundskolan.
Hur som, har mest sovit och kollat på tv idag. Nu på kvällen fick jag något ryck då jag kände mig mycket piggare och kände att jag hade ork till att springa runt, så jag har rensat min garderob lite smått och bäddat rent sängen. Sitter här med en ansiktsmask nu, vad som står kvar på min ''to-do-list'' denna dag är att duscha, raka benen, ha hårinpackning, städa klart rummet och plugga fysik. Sedan ska jag sova som en galning för att orka med skolan i morgon.
Är fortfarande lite risig men med halstabletter och värktabletter så ska jag allt klara mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0