Grattis Till Fredag

Madde hakade på Trollhättan så vi var tre glada tjejer som vandrade runt. Gjorde slut på ungefär hälften av mina pengar men är glad och nöjd ändå. Vi käkade donken och sprang i affärer och tog slutligen en fika på Espresso House innan vi gick till bussen. Träffade även David en snabbis vilket var mycket trevligt.

Efter en seg skoldag ligger jag och Hanna utmattade i min säng med bra musik. Jag ska strax fixa hennes hår (trippeltången brinner snart upp så hanna har stressat mig i ungefär hundra år nu) och städa lite innan vi ska käka tacos och slutligen fixa oss. Runt åtta drar vi oss in mot Trollhättan för att möta upp resten av brudarna och så ska vi knalla till Turbin. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0