Make it beautiful


''I promise, it will be like I never existed.''
Kom hem vid 4, när jag egentligen brukar komma hem runt 1 på onsdagar. Väntade på min fina Hanna som skulle ha hemkunskap och sedan göra omprov. Efter det att vi kom hem har vi mest degat oss vid datorn och kollat på några avsnitt av Paranormal State. Har även lyckats skaffa mig 38 virus på min stackars dator vilket resulterade i att jag stängde av datorn med en gång i ren panik. Mamma gjorde våfflor till oss och nu ligger vi feta och proppmätta i min säng. Har pratat om att ta en promenad, men det är vi förmodligen alldeles för lata för. ♥

Hanna: aj min tuté
Ebba: vadå, vill du ha en kopp med te?
Hanna: nej!! aj min tutte!!!!
Normal life of popcorns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0