Älskling, vi är odödliga

Ligger i sängen och känner mig allmänt efterbliven, men det gör jag varje tisdag kväll innan House börjar. Fördriver tiden med att dregla över snygga sommarkläder som jag mer än gärna vill klicka hem. Är för övrigt väldigt seg men lycklig just nu. Mitt bland alla tårar så ler livet mot en. Det är skönt att veta det. Och det är skönt att veta att jag har vettet att skilja på äkta och oäkta vänner.

Är väldigt trött på denna designen också. Så fort jag får tid och ork ska jag börja pilla på en. Vet inte hur många gånger jag sagt det men denna gången ska jag göra klart designen och inte ge upp som jag gjort alla andra gånger. Tack och hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0