Life sucks, and then you die.


Skriver mest för att få ur all skit inom mig. Skriver om ilskan, sorgen och förtvivlan till meningar som bara jag själv förstår. Bäst så. Snyggingen på bilden hittade hem till mig igår kväll så jag är nog rätt glad ändå. Känns bra att kunna byta ut min gamla skitmobil mot denna. Mer än bra, faktiskt. Annars då? Huvudvärken har gått och blivit värre och min kropp har varit slö i flera dagar. Har en hals som dödar mig också. Kul sommarlov. En miljon drömmar hemsöker mig om nätterna. Försöker tyda dom men allt slutar med att jag vaknar skrikandes eller gråtandes. Bra information. Ska hålla resten för mig själv. Stänga in mig själv. Passar nog bäst in på zoo. Nattångest. Jag är en freakshow. Tack och hej, vad jag bjuder på i nästa show återstår att se.

Kommentarer
Postat av: malin

jag har en vit iphone. min lilla älskling.



hoppas du mår bättre nu än vad du gjorde när du skrev det här inlägget. jobbigt med drömmarna... hatar att vakna gråtandes.

2011-08-17 @ 01:26:06
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Aleex :D

Söt :)

2011-08-17 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0