21 juli 2011

Jag mår bra. Jag har hängt med vänner hela helgen höll jag på och skriva men det är ju faktiskt torsdag. Vart tar tiden vägen undrar jag då? I helgen vart det fallens. Hur sjukt som helst men fy fan vad jag var lycklig. Efter det vet jag väll inte riktigt vad jag har gjort. Lite allt möjligt känns det som. Hängt med vänner helt enkelt. Har även tränat inför Dana. Känns ju sjukt. Min kondis är dåligare än aldrig förr haha, men får försöka jobba upp det nu! Sitter just nu på kontoret med en sovande Siri vid fötterna. Älskade lilla Siri som har pussat mig godmorgon varje dag jag kommit ut från mitt lilla rum. Vid fyra någon gång åker jag till mina kusiner där jag sover i natt. Hade tänkt att gå och till graven en stund innan dess. Fina, fina Bella som jag saknar så fruktansvärt mycket. Nä, de var egentligen allt från mig. Mitt liv rullar för det mesta på. Får se när jag kommer tillbaka, för jo jag vågar nog lova att jag kommer tillbaka. Förr eller senare. Bara lite mer grejer som ska strykas över så är jag back on track sen igen. Snart snart snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0