Filmer

Under de senaste dagarna har jag kollat på så stört många tjejfilmer, så jag hade tänkt plocka ut några av mina favoriter och skriva om dom.
1. Mean Girls
Denna filmen har förmodligen varenda tjej sett så egentligen behöver den väl ingen beskrivning. Men den är bra.
2. Charlie st. Cloud
Undrar hur många tårar jag gråtit till den här filmen alltså. Så himla fin och sorglig, en av mina favoritfilmer. Se den.
3. Letters To Juliet
Förmodligen en av de finaste kärleksfilmerna som finns. Lika bra varje gång man ser den.
4. The Last Song
Också en sån där äckligt fin tjejfilm. Även här gråter man några liter.
5. Wild Child
Lite smågullig film sådär. Helt klart sevärd.
6. Friends With Benefits
Älskar denna filmen och blir aldrig trött på den. Mila Kunis är lika snygg som vanligt bör tilläggas. Se den om ni inte redan gjort det.
7. Monte Carlo
En av mina absolut favoritfilmer där två av mina favoritskådespelare är med – Selena Gomez och Leighton Meester. Så. Himla. Bra. SE DEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2016-03-28 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0