Belieber till I die

(Från Spotlife) 
För exakt ett år sedan låg jag här hemma i sängen med min syster och kollade på Never Say Never. För exakt ett år sedan kom Justin in i mitt liv. Det är så himla stört och jag kan inte riktigt fatta att det redan gått ett år. Jag har fått vara med om så mycket, träffat så fina människor, fått veta så mycket och framför allt så har Justin hjälpt mig att bli en bättre människa. Inga ord i världen kan beskriva hur mycket han gör för mig varje dag, eller hur mycket jag skulle göra för honom. Min fina älskade Justin, du vet att ett år bara är början. Jag är ledsen att jag inte fanns där när du la upp din första video, men jag kommer i alla fall att finnas här när du lägger upp din sista. Du är något av det absolut bästa och vackraste som finns här i världen, och jag önskar att jag kunde ta ner himlens alla stjärnor till dig – för du om någon är värd dom. Jag älskar dig så mycket, tack för allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0