Spring break forever bitches

// Tumblr // Jag kan inte skilja på om det händer alldeles för lite eller alldeles för mycket i mitt liv just nu. Jag vill få till en design så att blogginspirationen kommer tillbaka, men jag vet inte om det kommer hända. Saknar att kunna skriva av mig, men samtidigt kan jag ändå inte göra det här så vad spelar det för roll? 
 
Hur som helst så har jag klarat av ytterliggare en vecka i skolan vilket känns hur bra som helst, vilket som dock känns mindre bra är att alla inlämningar som ska göras ligger på hög och samtidigt har jag ungefär en miljon prov att plugga till. Så himla festligt, va. Ska försöka få gjort lite under helgen och så får jag helt enkelt se sedan. Ska även försöka komma ut på vägarna igen någon gång under helgens gång då det var alldeles för längesen. 
 
Ska sluta tjata nu och lägga huvudet på kudden. Det var den fredagen det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0