I had a dream I was a killer, but I was the victim as well

// Tumblr // Det finns så många ord som finns i mitt huvud. Som lägger sig på varandra, som trasslar till sig själva. Vill skrika ut allt men jag kan inte. Är så trött. Trött på att vänta, trött på att aldrig vara bra nog. Trött på alla läxor och inlämningar som samlar damm. Trött på att inte kunna träna. Trött på att mina vänner blir behandlade som skit och att jag inte kan göra någonting åt det. 
 
För övrigt då. Åt fisk förut och ett ben fastnade i min hals. Började gråta i panik och för att det gjorde så djävulskt ont. Vill aldrig mer se en fisk i hela mitt liv så låt mig slippa. Efter att ha gjort sista-minuten-plugg i vad som känns som 100 timmar har jag precis tagit den där varma duschen som jag längtat efter hela dagen. Nu ska jag krypa ner i min älskade varma säng som jag också längtat efter sen jag lämnade den i morse. I morgon är det fredag och det är väl rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0