A queen is never late. Everyone else is simply early.

// Denise & Klara // Idag var det som sagt friluftsdag och jag har redan träningsvärk i hela kroppen. Ryggen är värst och jag vill bara lägga mig i min säng och aldrig resa mig igen. Hur som helst har det varit hur kul som helst. Jag och mina fina vänner boxades, körde zumba och åkte skridskor. Och åt väldigt mycket brända mandlar och brownies. Vi skrattade även så att vi fick ont i magen när någon av oss ramlade (jag lyckades dock stå på skridskorna hela tiden, applåder tack). Tänk om alla skoldagar kunde vara såhär, det hade ju varit något. 
 
Nu hade jag och min träningsvärk tänk förflytta oss till soffan där vi ska spendera resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0