Believe Berlin

Okej, alltså.. konserten. Vet inte hur jag ska kunna få ner alla mina känslor i en text så att ni förstår, men jag ska försöka. Vi gick till O2 World och stod utanför i världens längsta kö, vilket inte gjorde mig någonting alls egentligen då jag var alldeles för lycklig för att orka bry mig. Sedan började det dock snöa som tusan och vi fick aldrig komma in vilket var lite segt då alla höll på att frysa ihjäl. Efter ett tag gick de ut i högtalarna med att konserten var försenad, vilket också var allt vi fick veta. Inte hur mycket försenad eller varför, bara att den var försenad. Så där stod vi, jag, min familj och flera tusen beliebers. Efter någon timma var det nästan helt knäpptyst då alla var för kalla för att orka prata eller röra sig. En hel del hade till och med blåa läppar (jag och Annie var två av dem lol) vilket var kinda crazy. Sedan blev det i alla fall insläpp och alla sprang åt olika håll och kanter. Vissa svimmade, vissa grät, vissa skrattade och vissa var förbannade. Efter ytterligare lite väntetid så var vi ÄNTLIGEN inne och då gick vi nästan med en gång för att leta upp våra platser. Det visade sig då att avdelningen där vi skulle sitta var avstängd så vi fick bättre platser wiho wiho =) Så vi gick alltså och letade upp dom och sedan satt vi och chilla lite bara. Sedan kom Tay ut på scenen och ahhhhh det var så jävla sjukt alltså. Han började spela lite låtar, prata osv och sedan kom det ut världens fetaste nedräkning på den största skärmen och alltså alla bara skrek och skrattade och grät, det var CRAZY. Sen säger Tay någonting med ''BERLIN, ARE YOU READY FOR JUSTIN??????'' och så kommer min älskade prins utflygandes med världens fetaste vingar. Ååååhhh lycka x3091002399293902039 (mer än så egentligen men jag tror ni förstår) ♥♥
 
Vill inte skriva för mycket egentligen då jag kommer spoila som fan för er som ska se honom i Sverige men aahhhh. Alltså det är så jävla crazy sitter här och lipar när jag skriver detta. Hur som helst så var det bästa kvällen i mitt liv alltså ååååhhh. Dock så fattade jag inte riktigt vad som hände och kunde inte riktigt reagera. Det kändes som om att allting bara var en dröm eller som om att jag kollade på en film eller något. Det var så jävla stört!!! Men som sagt, bästa kvällen i mitt liv utan tvekan. Längtar som bare den till Sverige ahhhh♥
 
Eftersom det blev 2 timmar försenat så hann dom inte med Carly vilket var lite synd då jag verkligen sett fram emot att se henne, men jag fick ju se min Justin så jag var hur nöjd som helst ändå. Mer än nöjd egentligen lol. Vet inte vad jag snackar om längre, är bara så jävla lycklig och tacksam. Åh min älskade Justin, du är den bästa som finns. 
 
Kan verkligen inte beskriva men DET VAR SÅ JÄVLA STÖRT. Alltså det finns inga ord i världen som kan beskriva känslan, lyckan eller kärleken. Hoppas ni förstår lite vad jag snackar om i alla fall lol. Är så himla lycklig alltså åh, min älskade älskade Justin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0