Trust no bitch

A, L och jag i lördags. Jag ser hemsk ut men mina underbara hjärtan är fina som vanligt och därför slänger jag in bilden.
 
Hej på er mina vänner! Ännu en måndag har jag lyckats lägga bakom mig, vilket känns skönt. Har dock så jäkla mycket saker som spökar i mitt huvud för tillfället. Ska väl inte gå in på detaljer egentligen, så ni slipper för den här gången. Vad som är bra med att tankarna spökar ibland är väl att man får sig en tankeställare. Till exempel har jag ännu en gång insett att jag inte kan lita på personer som jag verkligen trodde att jag kunde vända mig till. 
 
Hur som helst! Hoppas att ni mår finfint och att ni har koll på vart ni har era vänner och vilka ni verkligen kan lita på. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0