You don't see me, but you should

// Ph: Aria Montgomery, Pretty Little Liars //
Har haft en skitdag rent ut sagt. Som sagt så sov jag bort iprincip hela dagen när jag egentligen skulle pluggat. Min hjärna och kropp har strejkat så jag varken kunde eller orkade ta tag i högen med läxor som bara blir större och större. Har det lite jobbigt för tillfället, men förhoppningsvis är jag snart på fötterna igen.
 
Det enda fina med dagen var filmkvällen med min fina syster. Vi kollade som sagt på Project X och efter det kollade vi på The Hangover 1 & 2. Blev en del skratt vilket verkligen behövdes för min del.
Nu ska jag sova så att jag hinner utnyttja söndagen. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0