Nothing

Jag önskar att jag kunde berätta allt som händer i mitt liv för er. Jag önskar att ni kunde ta del av alla mina tankar, känslor och funderingar. Men det kan ni inte. Hur mycket jag än önskar att jag skulle kunna skriva av mig här, så går det inte. För att jag har lärt mig genom den hårda vägen att man inte kan lita på folk. Och det gör ont i mig hela tiden då jag har alla dessa saker i mitt huvud som jag vill prata med er om.
 
Har det lite jobbigt just nu. Förhoppningsvis kommer jag kunna rensa mina tankar i min favoritstad som jag beger mig till på tisdag, men jag kan inte lova någonting då mina demoner har en tendens att hitta mig vart jag än gömmer mig. Hur som helst kan ni kolla in min tumblr där bilder får stå för hur jag mår om dagarna.
http://ebbaaxen.tumblr.com/ är adressen.
 
Nu ska jag sova och förhoppningsvis komma upp lite innan sju i morgon. Puss på er och hoppas att ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0