You had me looking stupid, but I let it cope away

Tar knappt några nya bilder för tillfället så ni får helt enkelt nöja er med en gammal.
Edet snöade tyvärr inte igen inatt, men det gjorde inte så himla mycket då jag haft en helt okej dag ändå. Har bl.a. gjort klart lite skolarbete och övningskört. Det gick faktiskt super bra tills det att jag skulle köra in på våran gata igen. Höll på att krocka i två bilar och sedan fick jag ungefär 5 kärringstopp efter varandra medan jag hade en bil bakom mig. Inte så himla roligt. Men men, sånt är livet.
Har nyss haft ett sånt där må-bra-samtal med J så nu sitter jag här och ler. Älskade vännen min, hur mycket vi än bråkar och tjaffsar så kommer han alltid vara en av mina allra närmaste vänner. ♥
 
Jaja, det var väl lite från min dag. Nu ska jag göra mig en kopp te och spendera de sista vakna timmarna på tumblr. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna Axén

Sötis<3<3

Svar: finaste du <3<3
Ebba

2012-12-05 @ 16:38:36
URL: http://annaalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0