We are never ever getting back together

Hej finisar! Idag har jag, Anna, Sara och Moa varit på bio. Kan inte riktigt beskriva hur mycket jag längtat efter denna filmen, och om jag ska vara ärlig så var den faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag både skrattade och grät, så det är ju ett bra tecken. Kan dock inte förstå att det är slut nu. Vill bara gråta när jag tänker på att det inte kommer komma ut fler filmer. Åh. Egentligen vill jag berätta för er allt som händer, men då jag hatar när folk spoilar så gör jag inte det. Ni får helt enkelt gå och se den själva om ni inte gjort det än =)
 
För övrigt har vi samhällsprov i morgon och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det. Har pluggat på det hela dagen idag, men kan verkligen ingenting. Alla ord ser likadana ut och jag fattar ingenting av det jag läser. Känns så himla segt. Vad som känns ännu segare är att jag förmodligen inte alls kommer klara av samhällslinjen. Helst av allt vill jag bara byta, men jag vet inte till vad. Dessutom är jag alldeles för feg så jag hade aldrig vågat. Så jag får väl gå kvar, få F i alla ämnen och sedan får jag helt enkelt skylla mig själv när jag varken har jobb, pengar eller mat. Haha fy är så himla negativ idag.
 
Nu ska jag sova i alla fall och hoppas att morgondagen blir aningen bättre än denna trotts att vi har prov och går lång dag i skolan. Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0