They say that hate has been sent, so let loose the talk of love

I Trollhättan bjöds det på god mat (gissa hur lyckliga jag och A blev när vi insåg att farmor och farfar köpt med sig våran favoritost från Danmark), mycket skratt och andra fina saker. Efter att vi ätit farmors alldeles för goda mat slängde jag, Anna, Marcus och Niclas oss i sängen där vi låg och degade ett bra tag. Sedan gick vi ut till hästarna trotts att det var helt kolsvart. Mys!
 
Är nu hemkommen och ska alldeles strax hoppa in i duschen. I kväll är det EMA och jag hoppas så mycket att Justin ska kamma hem alla priser han är nominerad till. Inte bara för att han förtjänar det, utan även för att jag skulle behöva se honom le nu. Min älskade kille, mitt hjärta går i tusen bitar varje gång jag sett honom ledsen eller nere (vilket han varit nu det sista). Om jag bara kunde berätta för honom hur mycket jag bryr mig om honom och att han är värd allt i denna värld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0