Take me to your side let me stay on the sidewalk

Var som sagt på julmarknad idag vilket var supermysigt. Dock fanns det så många fina hästar där, och hästtjejen inom mig kom ut och jag började gråta för att jag inte har någon häst att ta hand om. Saknar att rida så mycket att jag inte vet vad jag ska göra, men jag får väl komma på någonting. Min morfar och min morbror är väl de enda som förstår mig, så de fick trösta mig. Är så glad att jag har dem.
 
Frågade mina små kusiner vad de önskade sig i julklapp och alla tre svarade ''Justin Bieber'', gissa om jag blev stolt. Love♥
 
När vi kom hem så åkte jag och pappa ut för att övningsköra. Jag var trött, grinig och fortfarande ledsen efter allt detta med hästarna, så jag var väl inte så himla rolig i början. Dock vet pappa hur han ska få mig på bättre humör, så efter bara några minuter så var de mesta bra igen. Vi började på en grusväg och åkte sedan runt på vägarna i Hjärtum. Var så himla nervös i början men det gick faktiskt bra! Det är så himla kul att köra när bilen gör som man vill, haha.
 
Sedan åkte vi hem och jag gick raka vägen till sängen. Sov i någon timma eller så och åt sedan middag med la familia. Ullrika och Bendji kom hit och vi allihop kollade på Så mycket bättre.
 
Himla fin dag trotts att jag var lite ledsen där ett tag. Tycker så himla mycket om min släkt alltså. Hoppas ni haft en mysig dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0