Nothing but the beat

Hej fellas. Efter skolan stack jag direkt till doktorn och kollade hur mina lungor mådde. De mådde bra tack och lov, och jag fick gå därifrån utan några nya mediciner vilket kändes super.

När jag kom hem la jag mig i sängen för att plugga, men hann bara läsa igenom sidorna 3-4 gånger innan jag somnade. Inte så bra kanske, väldigt skönt dock.

Vet inte riktigt vart bilden hamnar eftersom jag bloggar från mobilen, men förhoppningsvis så hamnar den här nedanför. Mamma skickade den till mig idag, för tydligen stämde den in på mig. Jag kan väl inte annat än att hålla med, haha. Jaja.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Ebba, bilden är så jävla rätt!!!!XD<3

Svar: Hahahah tänkte nästan att du skulle skriva de :) <3
Ebba

2012-11-27 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0