Dance hall track

Weheartit. Alltså han är ju så galet snygg att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen.
 
Hola amigos. Skolan har varit seg, fick dock äntligen redovisa min engelska så det var ju skönt. Matteprov hann vi också med och jag lär ju få F. Bra jobbat Ebba, skit bra.
När jag kom hem gick jag raka vägen till sängen där jag sov tills det att Elin ringde och väckte mig. Gick ner till korsningen där jag mötte henne och Andreas och sedan gick vi tre hem till E där vi skrattade och hade det riktigt trevligt. Gick sedan hem igen, åt tacos med la familia och nu har jag återigen hamnat i sängen. Har kollat klart på alla sända avsnitt av Portkod 1321 och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Hm.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ska få låna one tree Hill av mig! Där har du en riktig bra serie!! Då har du något att göra och den är så jävla bäst. Får mig alltid att tänka på annat när de är jobbigt !:D<3

Svar: Hahah kunde tänka mig att du skulle skriva de ;) :*<3
Ebba

2012-11-09 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0