Där jag hänger min hatt









Fredag: Vid 05:10 åkte jag, mamma och Anna mot Vänersborg där vi tog tåget till Stockholm. När vi kom fram åkte vi ut till lägenheten där vi fixade oss och sedan åkte vi in mot stan för en snabb lunch. Vi åkte sedan ut till Gröna Lund där jag och Anna skulle kolla på inga mindre än LMFAO. Ska berätta mer om detta i ett annat inlägg då det är så mycket att säga.

Lördag: Jag och Anna var galet trötta efter gårdagen, men efter en god frukost så släpade sig hela familjen in mot stan för lite shopping. Vi tog drottninggatan + gamla stan, och sedan tog vi tunnelbanan ut till Kista där vi lunchade på O'Learys. Det blev sedan ytterliggare lite shopping och jag fick tag i SOMEDAY, vilket är Justins parfym. Hoppade runt av glädje och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till haha.
Vi åkte sedan hem till lägenheten där jag pluggade lite, och sedan åt vi en god middag. Efter det slappade vi mest bara i soffan och sedan gick vi och la oss.
 
Söndag: Vi åkte in till Gallerian för shopping och drog oss sedan mot centralen för att ta tåget hem.


Det var skönt att komma ifrån allt för ett litet tag, men mina små demoner har en tendens att hitta mig vart jag än gömmer mig. Hade därför ett litet breakdown även i Stockholm, vilket var jobbigt då jag alltid sett Stockholm som min ''fristad'' där jag alltid kunde gömma mig och få andas i lugn och ro. Försöker hur som helst att återhämta mig, det går lite segt men snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0