Ripped jeans, skin was showin'. Hot night, wind was blowin'






Idag ringde busungarna här ovan och väckte mig och frågade snällt om vi kunde leka idag. Mitt hjärta smälte lite, så fastän att klockan bara var halv 10 (och jag var hur trött som helst) så släpade jag mig ur sängen. Dom kom hit och vi åt frukost tillsammans och sedan lekte vi kurragömma i trädgården. Efter en stund kom mormor och hämtade oss och vi åkte upp till kullen i stället där vi hoppade studsmatta, kastade pil, cyklade, åt pizza och busade med hundarna. Sedan avslutade vi dagen med en sväng i skogen med mormor och hundarna. Hur mysigt som helst! Världens finaste kusiner har jag♥

Är fortfarande trött efter gårdagen, och att jag har lekt med busungarna (vars energi ALDRIG tar slut) gör ju inte saken bättre precis. Hade egentligen tänkt ha en pluggdag idag men är alldeles för seg för det så i stället ska jag ta en dusch och ha en lugn kväll. Ska försöka lära mig Livin' on a prayer utantill på piano så att jag kan få VG i musik, och senare i kväll ska jag kolla på tv med la familia. Herre vilken fin helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0