My beautiful dark twisted fantasy

Stannade hemma från skolan idag pga lite olika anledningar. Sov mest bort hela dagen då jag inte mådde riktigt bra, men vaknade sedan av att jag skrek och grät i ren panik och skräck. Vågade inte riktigt somna om efter det ifall mardrömmarna skulle komma tillbaka. Suck.

Ligger för övrigt efter med hela mitt liv känns det som. Snart tar jag i alla fall mitt pick och pack för att dra härifrån med la familia några dagar. Ska bli så himla skönt att kunna rensa mina tankar.

Ska sova nu då jag är illa tvungen att gå till skolan i morgon. Hoppas att era liv är aningen intressantare än mitt är för tillfället. Puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha åh, fin bild osv...love ya <3

2012-05-03 @ 17:56:02
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0