Maj maj måne, jag kan lura dig till Skåne


Mötte upp Klara och vi tog oss en jäkligt lång promenad och gick igenom gårdagen i detalj. Jag köpte min älskade Aloe Vera dryck och sedan fortsatte vi vårat långa samtal. Vi köpte sedan energidrickor och glass och mötte upp Alexander. Vi drog mest runt på Edet och segade oss, jag och Klara fick alldeles för mycket sol på oss och blev därför en aning knäppa i huvudet. Haha herre..

Sedan kom även Mattias och då åkte vi moppe upp till Borydsjön för att bada. Blev dock inget bad för någon av oss och det slutade med att jag blev irriterad av någon anledning som jag inte ens kommer ihåg nu och började gå den långa vägen hem igen - helt själv. Som tur var så kom Julia och körde hem mig och här är jag nu. Ska ta en dusch nu och sedan lägga mig i sängen. Är helt slut och i morgon börjar skolan igen. Är så jäkla skoltrött, men vad gör man? PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0