I'm in the corner, watching you kiss her

Hola amigos! Idag hängde jag och min kära vän Klara i Jönköping! Där var det Rix Fm festival och vi drog mest dit för Dannys skull. Eller, Klara drog dit för Danny och jag hängde helt enkelt bara på. För att kunna ta emot Klara om hon skulle svimma (ja det var väldigt nära att det hände, faktiskt). Kan ju säga nu i efterhand att det var värt att åka den jävla bilresan, fick ju upp ögonen för Dannys bakgrundsdansare Anton! Tack Klara för att du är besatt av Danny och för att du drog med mig till Jönköping. Tack Gud för att du gjorde så att även Sverige fick ha en jävligt snygg kille.

Haha åh gullehönan♥

Har ju en del bilder och videor, men får försöka lägga upp allt i morgon. Hade tänkt gå och lägga mig nu, ska upp tidigt i morgon också. Hoppas ni haft en lika bra lördag som jag haft (trotts att ni inte fick stå och dregla över Anton), puss! :)

Kommentarer
Postat av: Klara

LOL, TRO INTE ATT ANTON ÄR DIN NU!!! HAN TILLHÖR DANNY (och mig eftersom jag ÄR Danny, nästan) hihi

2012-06-03 @ 00:30:37
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0