You're holding in your hands the two halves of my heart

Fick tag i biljetter igår kväll via tele2, dock hamnade jag och Anna på två olika läktare eftersom vi fick de sista biljetterna, så vi var väldigt besvikna båda två. Vi har därför försökt få andra biljetter bredvid varandra idag när biljetterna släpptes på ticnet. Både jag, Anna, mamma, pappa, mormor & Jessica har köat och försökt men ingen av oss lyckades. Jag har sammanlagt suttit i telefonkö (både till den 22:e och till extrakonserten den 23:e) i ungefär 1 och en halv timma utan att lyckas. Är så arg, ledsen och besviken just nu så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Ska se om jag får tag i biljetter på något annat sätt så att vi kan sitta tillsammans.
 
Förutom allt de tjaffset så är jag hur lycklig som helst. Kan inte riktigt förstå att jag äntligen ska få se honom, helt stört!! Är så jävla glad! Har varit uppe sen 05:30 i morse så ska sova nu haha, hoppas ni får en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0