Vänskap när den är som bäst

Vill bara att du ska veta att du är den finaste och ärligaste människan i mitt liv och att du får mig att må så himla bra. Jag kommer finnas vid din sida genom allt och jag hoppas att du vet om det. Jag älskar dig så mycket att jag till och med lägger ut en bild på mig själv och min dubbelhaka, i hopp om att du skulle få skratta lite grann eller så. Tack för allt du gör för mig och för att du finns där för mig alla tider på dygnet. Inga ord i världen kan beskriva hur tacksam jag verkligen är. ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahahah åh, finaste vännen. Blev så himla glad när jag läste detta. Bäst är du! Mer än bäst, bättre än bäst. Världens bästa. Vet seriöst inte vad jag hade gjort utan dig. Älskar dig till tusen <3<3

Svar: <3<3 Vet inte hur jag ska överleva utan dig i två hela veckor (lite mer till och med!!) =(
Ebba

2012-07-26 @ 01:51:14
URL: http://Klaralinnnea.Blogg.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0