Nothing's real but love

Hittade denna sletna bilden i en gammal mapp som låg och samlade damm. Känns så jäkla ovant att se mig själv med utsläppt hår då jag haft de uppsatt ungefär hela sommaren. Dessutom ser det ut som en djungel... haha. Som tur är(!!) har jag en klipptid när jag kommer hem från Turkiet.
 
Här babblar jag på om hår ja, när det egentligen var något helt annat jag skulle prata om. Sitter för tillfället i soffan och degar. Kollar på OTH, halvsover och håller ett öga på Lovisa - allt på samma gång. Så fort detta avsnittet är slut ska jag krypa ner i sängen, läääängtar. Haha. Säger godnatt nu då vi inte kommer höras mer idag. Hoppas ni har/haft en rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad stolt jag blir nu Ebba att du kollar på världens bästa serie!:)<3

Svar: Haha tänkte nästan att du skulle kommentera någonting ;) Det var faktiskt Anna som envisades med att vi skulle kollade på de, men det var helt okej. Inte bättre än PLL och GG, men bra :D <3
Ebba

2012-07-30 @ 11:47:55
URL: http://saraswliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0