Dear best friend, I honestly don't know what I would do without you

// Pic: Klanghen & jag, februari 2012 //
Amanda skulle alltså hem idag egentligen, men dom trivdes så bra att dom skulle åka hem om en vecka i stället. Trodde vi här hemma i alla fall. Fick ett meddelande av henne när jag låg hemma i endast trosor och t-shirt där det stod att jag skulle gå hem till henne och hämta någonting. När jag kommer dit står hon på trappan och skrattar åt mig som kommer springandes i mjukisbyxor, sovtröjan och ballerinaskor. Haha herregud. LYCKA. Äntligen är min favorit hemma igen, som jag längtat♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Finaste tjejerna<3<3

Svar: Säger den<3<3
Ebba

2012-07-04 @ 01:09:49
URL: http://klaralinnnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0